вул.Космодем'янської 3-А
тел.(06143)4-16-72
е-mail:school1voln@ukr.net

Главная | Регистрация | Вход |RSS Середа, 13.12.2017, 23:25 Приветствую Вас Гість 
Пошук
Архив записей
Архив записей
Меню сайта
Календарь
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
МОЇ ЗНАННЯ
  • Інформаційно-освітня мережа "Мої знання"
  • Мини-чат
    Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія

    Школа молодого вчителя

    Школа молодого вчителя 2017-2018 н.р. 

    Школа молодого вчителя 2017-2018 н.р.(фото)

    Вибір оптимального поєднання методів навчання 

    Як правильно навчати "неправильну" дитину

    Опановуємо нові технології

    Січень - 2016

    —Скрайбінг- від англ. scribe- ” робити замальовки, ескізи ”

    Скрайбінг- це:

    • —Створення невеликих малюнків, які роблять зміст уроку та презентації більш зрозумілим
    • —Ефект паралельного спрямування: мову того, хто виступає, ілюструють на ходу малюнками
    • —Малюнок у стилі “ мінімалізм ”, переважно контурний, без чіткого промальовування деталей, без зайвої деталізації, тобто схематичний  

    Скрайбінг у школі

    —Учителеві необхідна лише поверхня, на якій можна робити замальовки, і інструмент, яким їх можна робити.
     
    Правила створення скрайбінгу: послідовність і логічність викладу
    —Аргументи повинні слідувати один за другим, а коментарями треба залучати аудиторію до процесу створення скрайбінгу
     
    Для створення скрайб – презентації використовують різні типи зображень:
    • —малюнки
    • —піктограми
    • —символи
    • —окремі ключові слова (написи, гасла)
    • —схеми
    • —діаграми

    Переваги скрайбінгу:

    • —Ефективність
    • —Універсальність візуалізації
    • —Мінімум затрат
    • —Взаємозв’язок  аудіо-  та візуальної інформації
    • —Можливість використання в подальшому
    • —Універсальність у використанні
    • —Можливість  безперевного спілкування
    7 кроків для створення скрайбінгу:
    1.Запорука успіху-добре проілюстрована тема.
    2.Дайте відповідь для себе:   “ Що важливо? Це цікаво?    Це можна намалювати? “
    3.Максимальне наближення до усного мовлення.
    4.Структуруйте зібраний матеріал.
    5.Уникайте довгих речень.
    6.Короткий і цікавий
    7.Відповідність віку учні

    ШКОЛА МОЛОДОГО ВЧИТЕЛЯ

    2016 – 2017 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

     

     

    Учитель творить людину,

    як скульптор творить свою статую

    з безформного шматка мармуру:

    десь у глибині цієї мертвої брили

    лежать прекрасні риси,

    які належить добути,

    очистити від усього зайвого.

    В.О.Сухомлинський

    Мета:

    • сформувати у молодого вчителя впевненість у правильному виборі професії;
    • здійснити корекцію хибних очікувань і типових ілюзій щодо роботи;
    • підвищити мотивацію професійної діяльності;
    • відшукати оптимальні моделі поведінки в педагогічному середовищі;
    • визначити оптимальну стратегію професійної діяльності;
    • активізувати творчий потенціал кожного молодого педагога;
    • виробити й розвинути навички використання інтерактивних методику вчителів початківців та їхні комунікативні вміння.

    Засідання 1  ВЕРЕСЕНЬ - 2016

    Зміст роботи

    Відповідальний

    1.

    Визначення проблем в організації роботи в школі. (шляхом анкетування)

    Заступник директора з НВР

    2.

    Опрацювання нормативних документів.

    Інструктаж з питань календарного та поурочного планування.

    Заступник директора з НВР

    3.

    Консультація: «Планування виховної діяльності в класному колективі.

    Заступник директора з ВР

    4.

    Особливості дотримання вимог техніки безпеки в загальноосвітньому навчальному закладі.

    Заступник директора з НВР

    5.

    Організація роботи по підготовці дітей до учнівських інтелектуальних змагань

    Заступник директора з НВР

     

    Засідання 2 ЖОВТЕНЬ - 2016

    Зміст роботи

    Відповідальний

    1.

    Консультація з питань наступності між початковою та базовою школою.

    Заступник директора з НВР

    2.

    Шляхи попередження неуспішності учнів з низьким рівнем знань.

    Заступник директора з НВР

    3.

    Методична скарбничка: «Домашнє завдання посильно, цікаво швидко»

    Заступник директора зНВР

    4.

    Самоосвіта вчителя: вчитель той, хто постійно вчиться.

    Заступник директора з НВР

    5.

    Як спілкуватися з батьками учнів.

    Заступник директора з ВР

     

    Засідання 3 ГРУДЕНЬ - 2016

    Зміст роботи

    Відповідальний

    1.

    Тренінг «Його величність УРОК»

    Заступник директора з НВР

    2.

    Консультація: «Всеобуч для батьків»

    Заступник директора з ВР

    3.

    Круглий стіл: «Вчитель – вчителю» (обговорення взаємовідвіданих уроків.

    Молоді вчителі.

    4.

    Обмін враженнями: «Працювати не можна звільнятись?»

    Молоді вчителі

    5.

    Невимушено про наболіле: «Як вирішити проблему…..?»

    Заступник директора з ВР

     

     

    Засідання 4 БЕРЕЗЕНЬ - 2017

    Зміст роботи

    Відповідальний

    1.

    Тренінг «Крокуємо до майстерності»

    Заступник директора з НВР

    2

    Консультація: робота над науково-методичною проблемою.

    Заступник директора зНВР

    3

    Круглий стіл: «Перші здобутки й прорахунки»

    Молоді вчителі.

     

     

    Засідання 5 КВІТЕНЬ - 2017

    Зміст роботи

    Відповідальний

    1.

    Тренінг «Я крокую до майстерності»

    Заступник директора з НВР

    2

    Підсумки роботи за рік.

    Визначення проблем та завдань на наступний начальний рік.

    Заступник директора зНВР

     

     

     

     
     

     

    Наша школа
    Інтернет ресурси
  • Міністерство освіти і науки України
  • Нормативно-правова база МОН
  • Запорізька обласна державна адміністрація
  • Обласне управління освіти і науки
  • Український центр оцінювання якості освіти
  • Дніпропетровський регіональний центр оцінювання якості освіти
  • Вільнянський відділ освіти
  • ЗОІППО
  • ІСУО Інформаційна система управління освітою
  • Науково методичний центр
  • Регіональний науково-методичний центр інформатики та інформаційних технологій ЗОІППО
  • Wiki ciit.zp.ua (стара платформа)
  • ЗапоВікі (нова платформа)
  • Віртуальні РМО вчителів Вільнянського району
  • «КУРС:Школа»
  • «Тренінг "Цифрові технології"»
  • «Система Репозитарій»
  • ПРЕДМЕТНІ БЛОГИ
  • ВО Блог "Методичний ориєнтир" (Ганова Л.П.)
  • Блог вчителів інформатики
  • Блог вчителів фізики
  • Блог вчителів історії
  • Блог вчителів математики
  • Блог вчителів української мови
  • Блог вчителів трудового навчання
  • Блог вчителів біології
  • Блог вчителів музики
  • Блог вчителів образотворчого мистецтва
  • Блог вчителів фізкультури
  • ЦДЮТ
  • Блог вихователів ГПД
  • Конкурси
  • "Соняшник"
  • "Sunflower"
  • "Геліантус"
  • МОЇ ЗНАННЯ
  • Інформаційно-освітня мережа "Мої знання"
  • Відкритий світ
  • Відкритий світ
  • е-Уроки національного проекту
  • Разное
  • Официальный блог
  • Инструкции для uCoz
  • Архив записей
    Архив записей
    Наш опрос
    Оцените мой сайт
    Всього відповідей: 103
    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Copyright MyCorp © 2017