Главная | Регистрация | Вход |RSS Понеділок, 21.08.2017, 01:49

Вільнянська загальноосвітня школа

І-ІІІ ступенів №1

Вільнянської районної ради

Запорізької області

сайт створено 07.05.2009
Пошук
Архив записей
Архив записей
Меню сайта
Календарь
«  Серпень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
МОЇ ЗНАННЯ
  • Інформаційно-освітня мережа "Мої знання"
  • Мини-чат
    Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія

    На допомогу класному керівнику

    На допомогу класному керівнику
    Виховна година на тему:
    Доброзичливість .Очікувані результати.
     Після цього заняття учні можуть: 
      аналізувати життєві ситуації та робити із них висновки; 
      розрізняти добро та зло; 
      визначати чому люди повинні бути доброзичливими один до одного; 

     Обладнання:імпровізований мікрофон; аркуші паперу. 
     Хід заняття 
     І.Мотивація. 
     1.Вступне слово вчителя: 
     - Сьогодні їхавши в школу в маршруткі ,я спостерігала за такою ситуацією, проте, як учень недоброзичливо вів себе в міському транспорті. 
     2.Прийом «Незакінчені речення»: 
     - За 2хв. продовжте , будь ласка, речення, що написані на дошці: «Яких норм етикету потрібно дотримуватись у міському транспоті…. ». 
     Варіанти учнівських відповідей: «Не заважати водію,», «дотримуватись чистоти, уступити місце старшим» 
     ІІ.Оголошення теми та очікуваних результатів виховної години. 
     -Отже, сьогодні тема нашого заняття: «Доброзичливість». 
     Оголошення очікуваних результатів. «Я сподіваюся на те, що після цього заняття ви зможете: 
      аналізувати життєві ситуації та робити із них висновки; 
      розрізняти добро та зло; 
      визначати чому люди повинні бути доброзичливими один до одного; 
     - Подумайте 1хв. і продовжте речення: « Від сьгоднішнього заняття я очікую…» 
     Варіанти учнівських відповідей: «…з'ясувати,що означає бути ввічливим» 
     ІІІ. Читання та первинний аналіз змісту виховної розповіді. 
     1.Читання розповіді. 
     - Послухайте уважно історію 
     Норми доброзичливості 
     Одного ранку Петрик запізнювався на урок, бо автобус, на якому він їхав до школи зламався, тому Петро встиг: 
     - посваритися з водієм, вимагаючи, щоб той їхав швидше; 
     - розштовхуючи ліктями пасажирів, намагався вийти першим з автобуса; 
     - біг, мов невіжений вулицею до школи, кидаючись мало не під колеса автомобілів; 
     - своєю невчасною появою вчинив гамір у класі ,перервав пояснення нового матеріалу; 
     - пояснив учителеві причину запізнення ,але не вибачився. 
     2. Репродуктивні запитання до первинного обговорення змісту розповіді: 
     - Як ви оцінюєте дії Петра? Чи можна назвати їх добрими, чи навпаки лихими? Чому? 
      
     ІV. Інтерактивна вправа. 
     «Один – два – чотирі- усі разом» 
     1. Завдання учням: 
     - За 2 хв. продумайте та індивідуально не заглядаючи на аркуш паперу до сусіда, письмово дайте відповідь на запитання, написане на дошці: 
     «Я вважаю, що Петрик вчинив правильно тому, що…» 
     «Я вважаю, що Петрик вчинив неправильно тому, що…» 
     2. Об’єднання учнів у пари. Завдання: 
     - За 2хв. обговоріть варіанти відповідей. 
     3. Колективне обговорення. 
     - Записати відповіді на дошці та колективно обговорити. 
     4. Рефлексія. Запитання: 
     - Що вам сподобалось у цій вправі? Чому? 
     - Хто не погоджується із записами зробленими на дошці? 
     Використані джерела: 

     1. О.В.Прижков. Етика 5 клас.:К. «Освіта» 2003р. 212с. 
     2. Інтерактивні технології навчання/ О.І.Пометун, Л.В.Пироженко, Г.І.Коберник та ін. – К.:Наук.світ,2004.-85с.



     


    Наша школа
    Інтернет ресурси
  • Міністерство освіти і науки України
  • Нормативно-правова база МОН
  • Запорізька обласна державна адміністрація
  • Обласне управління освіти і науки
  • Український центр оцінювання якості освіти
  • Дніпропетровський регіональний центр оцінювання якості освіти
  • Вільнянський відділ освіти
  • ЗОІППО
  • ІСУО Інформаційна система управління освітою
  • Науково методичний центр
  • Регіональний науково-методичний центр інформатики та інформаційних технологій ЗОІППО
  • Wiki ciit.zp.ua (стара платформа)
  • ЗапоВікі (нова платформа)
  • Віртуальні РМО вчителів Вільнянського району
  • «КУРС:Школа»
  • «Тренінг "Цифрові технології"»
  • «Система Репозитарій»
  • ПРЕДМЕТНІ БЛОГИ
  • ВО Блог "Методичний ориєнтир" (Ганова Л.П.)
  • Блог вчителів інформатики
  • Блог вчителів фізики
  • Блог вчителів історії
  • Блог вчителів математики
  • Блог вчителів української мови
  • Блог вчителів трудового навчання
  • Блог вчителів біології
  • Блог вчителів музики
  • Блог вчителів образотворчого мистецтва
  • Блог вчителів фізкультури
  • ЦДЮТ
  • Блог вихователів ГПД
  • Конкурси
  • Соняшник
  • МОЇ ЗНАННЯ
  • Інформаційно-освітня мережа "Мої знання"
  • Конкурси
  • Соняшник
  • Відкритий світ
  • Відкритий світ
  • е-Уроки національного проекту
  • Разное
  • Официальный блог
  • Инструкции для uCoz
  • Архив записей
    Архив записей
    Наш опрос
    Оцените мой сайт
    Всього відповідей: 101
    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Copyright MyCorp © 2017