Главная | Регистрация | Вход |RSS Неділя, 22.10.2017, 16:28

Вільнянська загальноосвітня школа

І-ІІІ ступенів №1

Вільнянської районної ради

Запорізької області

сайт створено 07.05.2009
Пошук
Архив записей
Архив записей
Меню сайта
Календарь
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
МОЇ ЗНАННЯ
  • Інформаційно-освітня мережа "Мої знання"
  • Мини-чат
    Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія

    Орієнтири виховання

    Проблемна тема школи на 5 років
    "Здоровий спосіб життя - основа життєдіяльності дитячого та учнівського колективів"
    Тематика виховних годин з патріотичного виховання на ІІ семестр 2015 - 2016 н.р.

    п/п

    Клас

    Виховна Патріотична

    Дата

    Примітка

    1.

    Година спілкування «День Злуки-тримаймося за руки»

    Бесіда «Афганістан болить в моїй душі»

    «Україна - моя країна» зустріч з учасниками АТО

    Усний журнал «Чорнобильська катастрофа»

    Конкурс віршів «Наше перше слово-мама»

    18.01

    15.02

    21.03

    18.04

    16.05

     

    2.

    Патріотична година «Діти єднають Україну»

    Година пам’яті «Долі опалені війною»

    Урок пам’яті «Дзвони Чорнобиля»

    Усний журнал «Вітчизна, як мати у світі-одна»

     

    18.01

    15.02

    18.04

    16.05

     

    3.

    Патріотичні година « Суверенна, єдина моя Україна»

    Патріотична година «Герої нашої школи»

    Перекличка повідомлень «Люди, які прославили наш край»

    Година пам’яті « Чорнобиль – рана України»

    Година спілкування «Від матері доні добро передати»

    18.01

    15.02

    21.03

    18.04

    16.05

     

    4.

    Інформаційна година «Герої Крут»

    Година спілкування«Афганістан болить в моїй душі»

    Інформаційна година «Чорнобиль - трагедія людства»

    Година поезії «Мати в нашім серці назавжди»

    «Ніхто не забутий,ніщо не забуте»- урок мужності

     

    18.01

    15.02

          18.04

    21.03

    16.05

     

    5.

    3

    Інформаційна година «Моя рідна Україна»

    Дзвони Чорнобиля

    Вікторина «Чи знаєш ти свій край»

    Подорож картою України

    Моральні цінності мого народу

    18.01

    18.04

    21.03

    15.02

    16.05

     

    6.

    4

    Патріотична годна «День Соборності України»

    Година спілкування«Афганістан болить в моїй душі»

     

    Година пам’яті «Чорнобиль. День Чорнобильської трагедія»

    Година спілкування «Правові свята. День перемоги»

    18.01

    15.02

    21.03

    18.04

    16.05

     

     

    7.

    Година спілкування «Соборність і злагода- умови процвітання України»

    Година пам’яті 27-річниці виводу військ з Афганістану  «…та повернулися не всі…»

    Поетичний конкурс до Дня Матері «Жіночність-це найкраще вираження людської краси»

    Година спілкування «Біль Чорнобиля з роками не зникає».

    Колективна творча справа «Є пам’ять,якій не буде кінця»

     

    18.01

    15.02

     

    21.03

     

    18.04

    16.05

     

    8.

    До  Дня Соборності «Діти єднають України»

    «Афганістан болить в моїй душі»

    Вплив Т.Г Шевченка на становлення національної свідомості Українців

    Чорнобильська трагедія

    Урок мужності «Герої поруч з нами»

    18.01

    15.02

    21.03

    18.04

    16.05

     

    9.

    6

    Крутянські спартанці

    Відлуння Афганських гір

    Чорнобильська  катастрофа. Чорнобиль не має минулого

    Урок мужності « Є пам'ять, якій не буде кінця»

    18.01

    15.02

    18.04

    16.05

     

    10.

    7

    Герої Крут не вмирають

    Афганістан в моєму серці

    30 річниця Чорнобильської трагедії

    Рідна мати моя

    18.01

    15.02

    18.04

    16.05

     

    11.

    8

    Історичний екскурс «День Соборності України»

    Афганістан - ти біль моєї душі

    Патріотизм нагальна потреба України

    «Ціною життя» вшанування пам’яті на ЧАЕС

    Урок мужності «Героям України – Слава!»

    18.01

    15.02

    21.03

    18.04

    16.05

     

    12.

    9

    «День Соборності України»

    Сторінками книги «Афганистан в моей душе»

    «Видатні вчені України»

    «Україна – європейська держава»

    «Ваш Світлий подвиг незабутній»

    18.01

    15.02

    21.03

    18.04

    16.05

     

    13.

    10

    «День Соборності України»

    «Пам'ять серця» ( до 27-ї річниці виводу військ з Афганістану)

    «Герої поруч з нами» (зустріч з працівниками МНС)

    «Дзвони Чорнобиля»

    «Рідна мати моя…»

    18.01

    15.02

    21.03

    18.04

    16.05

     

    14.

    11

    «Ми-громадяни України»

    «Екологія рідного краю»

    «Люби Україну – твою рідну землю»

    «Без правової культури немає правової держави»

    «Свобода та особиста недоторканість громадян»

    18.01

    15.02

    21.03

    18.04

    16.05

     

     


    Основні орієнтири виховання учнів

    Виховання учнів у сучасній школі здійснюється в контексті громадянської і загальнолюдської культури, охоплює весь навчально-виховний процес, ґрунтується на свободі вибору мети життєдіяльності та поєднує інтереси особистості, суспільства і держави.

    Орієнтири  передбачають залучення учнів до різних форм творчої та суспільно корисної діяльності, зокрема: пізнавальної, оздоровчої, трудової, художньо-естетичної, спортивної, пропагандистської, ігрової, культурної, рекреаційної, екологічної, що організовуються у години дозвілля, тобто у позакласний час.

    Метою  основних орієнтирів  виховання є створення цілісної моделі виховної системи на основі громадянських та загальнолюдських цінностей, як орієнтовної для проектування моделей виховних систем у загальноосвітніх навчальних закладах України.

    Для досягнення означеної мети передбачено реалізацію таких завдань:

    -  організація виховного процесу в класному колективі та в роботі з батьками на засадах проектної педагогіки;

    -  створення програми виховання для окремого класу з урахуванням індивідуально-педагогічних можливостей класних керівників, батьків, а також - результатів вивчення рівнів фізичного, соціального, психічного та духовного розвитку учнів;

    -  змістовне наповнення програми виховання з урахуванням вікових особливостей учнів;

    -  задоволення базових потреб особистості вихованця (фізіологічних потреб, потреби в безпеці, любові та прихильності, визнанні та оцінці, в самоактуалізації) в умовах окремого загальноосвітнього навчального закладу;

    -  реалізація у процесі роботи особистісно орієнтованого, діяльнісного, системного, творчого та компетентнісного підходів до організації виховного процесу в шкільному та класному колективах;

    -  оптимальне поєднання форм організації виховної роботи: індивідуальної, групової, масової;

    -  створення належних умов для особистісного зростання кожного вихованця (створення ситуацій успіху та підтримки), його психолого-педагогічний супровід;

    -  співпраця з органами учнівського самоврядування, дитячими громадськими організаціями;

    -  інтеграція зусиль батьківської громади позашкільних закладів, представників державної влади, громадських та благодійних організацій, правоохоронних органів та установ системи охорони здоров'я.

    Основні орієнтири виховання розраховані на весь період виховної діяльності з учнями окремого класу з урахуванням їх вікових, індивідуальних та психолого-педагогічних особливостей (для роботи з учнями 1-4, 5-9 та 10-11 класів).

    Змістове наповнення основних орієнтирів виховання передбачає формування цінностей і ставлень особистості до себе і людей, суспільства і держави, природи і здоров'я, праці та мистецтва. Після кожної змістової лінії подаються характеристики вікових особливостей учнів, зміст та форми виховної діяльності, критерії і вимоги до виховних досягнень учнів. У змісті виховної діяльності запропоновано орієнтовні форми проведення виховних справ та їх тематика для різних вікових категорій з урахуванням інтересів, потреб, запитів класних керівників, батьків та дітей.

    В основних орієнтирах виховання  пропонуються форми роботи  для роботи з окремими класними колективами. У проектній діяльності увага класного керівника (вихователя) акцентується на:

    -  розвитку творчої особистості дитини;

    -  виявленні та становленні індивідуальних особливостей школярів;

    -  рівні особистісно-виховних досягнень учнів;

    -  створенні відповідних умов у школі для всебічного розвитку учнів;

    -  функціонуванні системи медично-психологічного та соціально-педагогічного забезпечення процесу розвитку школярів.

    У процесі виховання класний керівник (вихователь) керується особистісно орієнтованим підходом до здібностей, нахилів кожної дитини учня, тим самим створюючи умови для саморозвитку, самовдосконалення, самореалізації на основі національних та загальнолюдських цінностей.

    Виховання учнів реалізується у процесі організації:

    -  навчально-виховної діяльності;

    -  позаурочної та позакласної діяльності;

    -  позашкільної освіти;

    -  роботи органів учнівського самоврядування;

    -  взаємодії з батьками, громадськими організаціями, державними установами.

    З цією метою створюються відповідні психолого-педагогічні умови у навчальному закладі, а саме:

    -  відповідність виховної практики засадам особистісно орієнтованої та гуманістичної парадигми освіти;

    -  ставлення до особистості дитини як до суб'єкта виховання;

    -  перцептивна, комунікативна, інтерактивна взаємодія всіх суб'єктів виховного процесу;

    -  творення необхідних умов для розвитку творчого потенціалу особистості, перспектив її саморозвитку в колективі;

    -  захист і підтримка інтересів особистості дитини;

    -  самоідентифікація та суспільно-значиме особистісне самовизначення дитини;

    -  стимулювання ініціативності та життєвої активності дитини;

    -  створення і набуття практичних навичок, необхідних для особистісної гармонізації;

    -  інтеграція виховних впливів освітнього середовища;

    -  практичне спрямування виховного процесу навчального закладу;

    -  культивування цінностей особистості.

    Для кожної вікової категорії дітей прийнятними є використання індивідуальних (консультації), групових (тренінги, дискусії, дебати, ділові та рольові ігри), колективних (проекти) форм діяльності.

     

    Наша школа
    Інтернет ресурси
  • Міністерство освіти і науки України
  • Нормативно-правова база МОН
  • Запорізька обласна державна адміністрація
  • Обласне управління освіти і науки
  • Український центр оцінювання якості освіти
  • Дніпропетровський регіональний центр оцінювання якості освіти
  • Вільнянський відділ освіти
  • ЗОІППО
  • ІСУО Інформаційна система управління освітою
  • Науково методичний центр
  • Регіональний науково-методичний центр інформатики та інформаційних технологій ЗОІППО
  • Wiki ciit.zp.ua (стара платформа)
  • ЗапоВікі (нова платформа)
  • Віртуальні РМО вчителів Вільнянського району
  • «КУРС:Школа»
  • «Тренінг "Цифрові технології"»
  • «Система Репозитарій»
  • ПРЕДМЕТНІ БЛОГИ
  • ВО Блог "Методичний ориєнтир" (Ганова Л.П.)
  • Блог вчителів інформатики
  • Блог вчителів фізики
  • Блог вчителів історії
  • Блог вчителів математики
  • Блог вчителів української мови
  • Блог вчителів трудового навчання
  • Блог вчителів біології
  • Блог вчителів музики
  • Блог вчителів образотворчого мистецтва
  • Блог вчителів фізкультури
  • ЦДЮТ
  • Блог вихователів ГПД
  • Конкурси
  • Соняшник
  • МОЇ ЗНАННЯ
  • Інформаційно-освітня мережа "Мої знання"
  • Конкурси
  • Соняшник
  • Відкритий світ
  • Відкритий світ
  • е-Уроки національного проекту
  • Разное
  • Официальный блог
  • Инструкции для uCoz
  • Архив записей
    Архив записей
    Наш опрос
    Оцените мой сайт
    Всього відповідей: 102
    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Copyright MyCorp © 2017